mercredi 23 avril 2014

Dis-moi la pluie ( traduction grecque par Dimitris )

Pour Françoise et Fabrice

«Βροχή, μίλησε μου…»



Βροχή του Ιανουαρίου, μίλησε μου
Κάτω απ’τον αγέρα του βοριά ______ η βία
Στους παχνισμένους ανέμους και στις θύελλες
Πάνω στ’αδύναμο κλαδί,
Με τη ράχη που λυγίζει
Στα γεμάτα λάσπη βηματα μου
Σκέψεις ανάκατες ______κι ο θάνατος που παραλύει τη ζωή.

Μιλησέ μου, βροχή θυελλώδης
Στο ριγωτό ουρανό - το φως που στροβιλίζει
Βροντές μακρισμένες ____ ήχος σαν από τύμπανα εκκωφαντικός
Η καρδιά που χτυπάει και συνθλίβεται.
Πάθος _____ φωτιά και το αίμα καιόμενο
Επιθυμίες που ξεπηδούν με ορμή από το σώμα.

Βροχή του Μαρτίου, μίλησέ μου
Ισημερία ερωτική
Χάδια υγρά και τρυφερά
Φιλιά κλεμμένα _____ φτερουγίζουν
Πέρα απ’τη γη, τις θάλασσες και τις μικρές κοιλάδες
Ενάντια στα χείλη σου με λαχτάρα
Βροχή ψιθυριστή _____ με κουβανεί, με μεταφέρει.

Μιλησε μου βροχή, φίλη μου
Βροχή μητέρα – που απ’τα γόνιμα και ήρεμα νερά θρέφεις και δροσίζεις
Την υπόσχεση των καρπών – και
Μες την κάμαρη της νύχτας
Οι όρκοι που σου έκαμα.

Βροχή χειμαρρώδης, μίλησε μου
Που πλημμυρίζεις ρυάκια ______ποταμούς που φέρουν καρπούς,
Αφρισμένα κύματα που παφλάζουν
Σπέρμα εραστών_______ που γρήγορα ξεσπούν
Πάνω στον ωκεανό που μαίνεται

Εγώ κι Εσύ, νικητές του Χρόνου.



© F.R
le 19 mars 2013
Tous droits réservés
Protégé par copyright
Traduit par Dimitris le 21 janvier 2014

************


Dis-moi la pluie

Dis-moi la pluie de janvier
sous le vent du nord ___ violence
en bourrasques givrées sur la branche amaigrie
à l'échine courbée
Flaques fangeuses sous mes pas
Pensées brouillées __ la mort désarme la vie

Dis-moi la pluie d'orage
Ciel zébré - zigzags de lumières
roulements au loin __ tam-tam assourdissant
Coeur battant la chamade
Passion __ feu et sang brûlant
corps aux désirs bondissants

Dis-moi la pluie de mars
équinoxe d'Amour
caresses humides et tendres
baisers volés ___ envolés
au-delà des terres des mers des vallons
vers tes lèvres gourmandes
Pluie chuchotement _______ elle me porte me transporte

Dis-moi la pluie amie
la pluie mère - elle nourrit rafraîchit
de ses eaux tièdes et fertiles
la promesse des fruits - et
dans l'alcôve de nos nuits
les serments que je te fis

Dis-moi la pluie torrent
qui inonde les rus __ rivières engrossées
flots d'écume bouillonnants
semence des amants _____ bientôt déferlantes
sur l'Océan rugissant

Toi et moi
 vainqueurs du Temps...

© F.R
le 19 mars 2013
Tous droits réservés
Protégé par copyright

Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire